הפקת חתונה בקפריסין

הפקת חתונה שלמה כוללת מפיק ואנשי צוות שדואגים לתפור לכם את האירוע על פי מידותיכים ללא עלות הפקה – האם קיים דבר כזה?

מסתבר שכן.

חתונה… מילה קטנה עם משמעות כל כך גדולה , החתונה ביסודה היא שינוי סטטוס לאדם.

ישנם רגעים משמעותיים בחיינו וללא ספק החתונה היא אחד הרגעים אם לא הרגע החשוב ביותר.

אנחנו מתכוננים ליום הזה כל כך הרבה , בראש ובראשונה הזוג , ההורים והמשפחה כולם מצפים ומייחלים לרגע הסימבולי והמשמעותי כל כך בחיינו.

לא סתם בחרנו את מיתוג השם שלנו תחת הכותרת.

חתונה בקפריסין במחירים שפויים” תמיד יש לזוג את התחושה שכל מה שנוגע לחתונה מתחיל להיות יקר מאוד, ולכן בנינו אני ואנשי הצוות במשרד את החבילה המושלמת במחיר הטוב ביותר, למעשה המפיק וצוות ההפקה לא עולים עמעט כלום לזוג.

משרדי החברה שלנו ממוקמים בישראל ובקפריסין כאשר כל הנושא הקשור ליראל כולל מחלקה משפטית מתבצע בישראל וכל נושאי הלוגיסטיקה בקפריסין.

אז הפקת חתונה בקפריסין – אסביר כיצד זה עובד…

כאשר אתם סוגרים מלון דרך כל אתר בין אם זה בוקינג או הוטלס אתם בעצם משלמים עמלה לחברה שדרכה אתם סוגרים, רק שהשירות היחידי שאתם מקבלים מאותה החברה הוא סגירת המלון ותו לא.

לכן כאשר אתם סוגרים דרכנו מלון וספקים דרכנו צלם לחתונה בקפריסין, מאפרת, תקליטן, הגברה תאורה, אתם משלמים מחיר שוק בדיוק את הסכום שהייתם משלמים לספק אחר אך בעצם מקבלים ערך מוסף של ליווי.

חברת הפקה לאירוע שלכם הפקת חתונה בקפריסין

אנחנו את העמלת הפקה גובים בעיקר מהספקים איתם אנו עובדים, למעשה מה שנותר לשלם נו כאקסטרא זה סכום לא גבוה עבור הפקת המסיבת חתונה.

בשורה התחתונה העלויות כמעט ונשארות אותו הסכום רק שאתם לא אמורים לטפל בכלום ומשאירים הכל אבל הכל בידיים שלנו, נשמע טוב כי הושקעה המון מחשבה על כיצד לגרום לזוגות שלנו ליהנות מכל העולמות מצד אחד מפיק וצוות צמודים אליכם לדאוג לכם לכל דבר ועניין ומצד שני עלות רגילה כפי שהייתם משלמים בלי מפיק צמוד.

אני והצוות המקצועי חיים  ונושמים אירועים מתחילת ההפקה… הרגע הזה שהטלפון מצלצל ומהצד השני עונה הכלה לעתיד נרגשת מלאת חששות של מה יהיה איך זה יתבצע ומה אם? … ועד לרגע הזה שאתה רואה את הניצוץ בעיניים של הזוג , עד שאין את הניצוץ בעיניים אני לא נרגע. 

אני מרגיש את הזוגות אני יודע מכיר את התחושה זה יום אחד זה יום יחיד ומיוחד זה יום שאין מצב שתהיה טעות זה יום שהכל חייב לקרות ולהתבצע בצורה מושלמת.

אפשר לומר שהדבר היחידי שאנחנו יודעים לעשות זה חתונות ולכן אנחנו עושים את זה כל כך טוב במיוחד הפקת חתונות בקפריסין.

להיות מפיק טוב זה אומר:

  • אהבה אינסופית לתחום ולהתרגש בכל אירוע מחדש
  • דייקנות ופרפקציוניסטיות
  • להיות תמיד מוכנים עם גיבוי לכל דבר, כי אין פעם שנייה יש את הרגע הזה שלא יחזור ומחובתך כמפיק לגרום לרגע הזה להראות הכי טוב שיש.

 

אנחנו פה בשבילכם לכל דבר ועניין – 0528979393 או מספר קפריסאי קידומת 357 ואז להוסיף 96839558

קצת עליי –

שמי איציק נחום ואני מתגורר בקפריסין מעל 10 שנים, בצעירותי אהבתי לתופף ומתוקף זה טסתי לאפריקה משם הבאתי את מעגל התופים שהיה כל כך נפוץ בישראל

עד שלא הייתה חתונה בישראל בלי תופים.

מאז מצאתי את עצמי מתעסק בחתונות ברמה היומיומית, המפגש עם הזוגות הציפיות ההתאמות ובלי לשים לב נכנסתי לתוך עולם שלם של ספקים, צלמים, תאורנים ומעצבים.

ראיתי המון חתונות על כל גיווניהן, נטלתי חלק בהפקות גדולות וקטנות החל מחתונות של 10 משתתפים ועד לחתונות של אלף משתתפים ויותר, אין ספק שעולם החתונות תמיד ריתק אותי והעבודה עם ספקים ומעצבים איכותיים נתנה לי השראה, ומתוך עבודה רבה עם נותני שירות התעצבתי למשהו שאני אוהב, אספתי במהלך השנים מכל ספק את הדברים שאהבתי ואימצתי אותם לאני מאמין שלי.

בשנת 2009 ביקש ממני זוג יווני לאחר שקיבלו המלצות מזוג חברים ישראלים להפיק עבורם חתונה בקפריסין, מלא התרגשות הגעתי אל המלון בלימסול שם התקיימה החתונה ,והבנתי שישראל היא מובילה בתחום החתונות בהשוואה לחתונות בחול, ועלה בי הרעיון להרים את הרף העיצובי באי, ומאז דבר הוביל לדבר ואני מוצא את עצמי עובד עם חתונות יווניות שלמען האמת באופי שלהן ממש מזכירות חתונות ישראליות.

במהלך העבודה תמיד שמעתי פה ושם שמתקיימות חתונות של ישראלים באי, לא תיארתי לעצמי שכמות כזו גדולה של ישראלים בוחרים את קפריסין כיעד, והנה להפתעתי הרבה הבנתי שזוגות ישראלים ממש מתחברים אל האי הקסום קפריסין, ואני יכול להבין מדוע, אי מהמם ביופיו שקט שליו ורגוע , מחירים מותאמים לכל כיס, ברוב המקרים חתונה בקפריסין כוללת טיסות ומלון תעלה פחות יקר מאשר חתונה בישראל.   

אני מאמין שהעבודה שלי עם מקומיים וחתונות יווניות העניקו לי יתרון בזה שכל הספקים שאימצתי במהלך השנים הם ספקים מדהימים.

צלמים, מעצבי פרחים, מאפרות, מעצבי שיער, אולמות ומלונות שספק אם הייתי מגיע אליהם בצורה אחרת, ומכאן היתרון הגדול של זוגות אשר בוחרים להפיק את החתונה דרכנו  , אנו עובדים עם הספקים הטובים ביותר באי לאורך שנים רבות, ובמחירים הטובים ביותר.

הזמנות לחתונה – במידה ותרצו לוודא הגעה של אורחים ניתן להשתמש בשירות הזמנות

הפקת חתונה בקפריסין
לקוחות שלנו ממליצים
Einat Shalev-Inbar
Einat Shalev-Inbar
2023-09-15
וואו! איציק ואפרת מהממים! מעבר לזה שהם זמינים באופן אישי ומיידי, הם מתקתקים את העבודה, יודעים את התהליך, הכל מתנהל חלק וברוגע ובמקצועיות רבה! היתה לנו חווייה מושלמת! מומלצים בחום ❤️
שאולי נחום
שאולי נחום
2023-09-14
צוות מקסים, שירותי, אדיב, זמין בכל שעה ( חשוב מאוד בימים האלה ), יתרון ענק שמתגוררים בקפריסין - מומלץ בחום ובאהבה ענקית🥰
Eli Makavy
Eli Makavy
2023-09-11
שירות מעולה. הכל דפק כמתוכנן. אפרת מאד נחמדה.
Vladimir Sorokin
Vladimir Sorokin
2023-09-03
הייתה לנו חוויה מאוד נעימה וקלילה. אפרת אירגנה לנו את הצלמת לחתונה ממש בדקות ספורות בצורה מקצועית ואדיבה. ממליץ בחום!
Enyor Perez
Enyor Perez
2023-08-24
אהבתי את זה, זו הייתה חוויה מאוד נחמדה ותשומת לב מעולה
Niv Gilad
Niv Gilad
2023-08-15
חוויה אדירה. תודה לאיציק ואפרת על יעילות ותמיכה לאורך כל התהליך
Guy tiram
Guy tiram
2023-08-10
אפרת ואיציק עשו עבודה מדהימה, טיפלו בכל הניירת, הסבירו לנו את כל התהליך ואילו טיפלו בנו בסבלנות כשהיה בלבול לגבי המחיר. הכל חיכה לנו בעירייה ביחד עם אפרת שדאגה להכל. תודה רבה לכם
vladi minzikovski
vladi minzikovski
2023-08-04
They was very nice and responsive to any questions and concerns
כתובת שלנו

ת.ד 29102, מגדלי השלום, תל אביב

טלפון: 052-897-93-93

שעות פתיחה

ראשון-שבת
תמיד זמינים

חתונה בקפריסין במחירים שפויים All Rights Reserved 2023 Design by NM